Thursday 7 June 2012

MAKAN ANGIN

nk share percutian aku ke korea...x sangka tul la dpt jgk aku pijak bumi Allah yg bernama KOREA SELATAN...planning nk ke korea ni aku wt sebulan je...masa tu duk cari la tmpt nk g negara yg sejuk ni...nasib time aku g tu spring ...boleh katakan sejuk jgk la...siap beli baju kalis sejuk jgk la...hihi...tujuan nye adalah mase ambik pic tu leh pakai baju tu la...aku n my friend Lida..kol la satu travel agent ni..Malaysia Harmoni..dpt la...berangkat la aku ke Korea menaiki MAS..pd 27 apr till 2 mei 2012...6 jam travel..nak jadi kn cerita sesampai di Incheon Int Airport...aku terus ke tandas..terjmpa la tandas yg mcm dlm blog Fatin Liyana..toilet canggih tu..aku pun excited la ambik gambar...pas ambik pic toilet tu terus camera aku xleh pakai...huhuhu...sedihnye...g bercuti jauh2 x dpt nk ambik pic...FRUST sungguh la...aku cuma dpt ambik pic menggunakn blackberry je..x sedap hati gk nk guna camera org...seramai 19 org bersama aku...aku respect aunty2 yg g ngn aku...kuat2 belaka...naik mount sorak tu kuat tul la ade yg dh umur 67 thn dh...ade sorang makcik tu dh 37 country dh dia g travel..hebat2..g korea kali ini repeat...berbulu je aku dengar...nah tgk cikit pic semasa aku kt korea tu
                                                        blkg sungai tu adalah korea utara...







                                  kt nami island...tmpt winter sonata film dilakunkan..n mount sorak....



Teddy bear farm & Everland....

pendekata ...puashati la percutian aku ke korea ni spent byk tp leh tgk negara org...satu lagi nk tunjuk pic aku wt kimchi & pakai pakaian korea ....



No comments:

Post a Comment